Ζήτησα από τον Θεό

Ο θεός ακούει όλων τις προσευχές αλλά εμείς πολλές φορές δεν γνωρίζουμε τι ζητάμε,με αποτέλεσμα να μην παίρνουμε κυριολεκτικά αυτό που θέλουμε..Ας λέμε στο τέλος να δώσει όπως ο θεός θέλει και όχι όπως εμείς..Και ο ίδιος ο Χριστός στην προσευχή στο όρος των ελαιών το ίδιο είπε..αφήστε που πολλές φορές ο θεός αυτό που ζητάμε μας το δίνει με διαφορετικό τρόπο και μεις δε το βλέπουμε,,Κι όμως αυτό είναι το πιο συμφέρον για μας..

 Ζήτησα απο το Θεό να μου δώσει δύναμη, κι Αυτός που έδωσε δυσκολίες για να τις ξεπεράσω. Του ζήτησα σοφία, κι Αυτός μου έδωσε προβλήματα να μάθω να λύνω. Του ζήτησα οικονομική άνεση, κι Αυτός μου έδωσε νου και ικανότητα να δουλεύω Του ζήτησα θάρρος, κι Αυτός μου έδωσε κινδύνους να ξεπερνώ. Του ζήτησα αγάπη, κι Αυτός μου έδωσε προβλημτατικά άτομα να βοηθώ. Του ζήτησα χάρες κι Αυτός μου έδωσε ευκαιρίες να εκμεταλλευτώ. Απ'οτι ζήτησα δεν πήρα τίποτα - τίποτα από αυτά που ήθελα Πήρα όμως τα πάντα - αυτά που πραγματικά χρειαζόμουνα.
[blogger]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.