Μαρία ---Νίκος μαγαπάς;

Μαρία       Νίκο μαγαπάς;
Νίκος          Αφού το ξέρεις δεν μπορώ ούτε λεπτο χωρίς εσένα
Μαρία      Νίκο αισθάνομαι λίγο κουρασμένη θα ήθελα μια βόλτα
Νίκος      'Οτι θέλεις σου χαλάω χατίρι εγώ φύγαμε
Μαρία      Νίκο τι δωράκι θα μου πάρεις γιορτάζω σήμερα το ξέρεις
Νίκος      Το ξέρω και θα πάρω ότι καλύτερο και ακριβότερο δώρο θα σου αρέσει
Μαρία Είσαι καταπληκτικός δεν μου λείπει τίποτε σαγαπάω πολύ
Νικος    Και εγώ..
.........................................................
Μαρία         Νίκο αρρώστησα ..έχω νεφρική ανεπάρκεια χρειάζομαι νεφρό θα μου δώσεις;;..
Νίκος Τί πώς πώς τόπαθες αυτό Μ..μμ..μ
Μαρία θα μου δώσεις; είπες μαγαπάς...
Nίκος Μ..μμ..
Μαρία   Νίκο   μαγαπάς...
Nίκος ............................
Μαρία μαγαπάς; μαγαπάς; μαγαπάς; μαγαπάς; μαγαπάς;........
Nίκος ...........................

οι περισσότεροι ανθρωποι έτσι αγαπάνε ο Ιησούς όμως.....
O Iησούς έδωσε όχι το νεφρό του αλλά και τη ζωή του για σένα..εσύ τον αγαπάς;
                                                                                                     eiskapernaoum
[blogger]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.